LELET LETÖLTÉS
Kedves Páciensünk!
Köszönjük, hogy megtisztelte bizalmával centrumunkat, bízunk benne, hogy elégedett lesz szolgáltatásunkkal.
Tájékoztatjuk, hogy pácienseink magasabb szintű kiszolgálása érdekében személyre szóló internetes szolgáltatást biztosítunk.
Az Ön által kért vizsgálatok eredményei elkészültek.
A Radio Dental Extra Online rendszerében érheti el.
Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket a lelet letöltéséhez:
FONTOS INFORMÁCIÓ: a folyamatot nem szabad megszakítani, csak azon a felületen tud belépni, ahol megigényelte jelszavát!
- Az alábbi linket másolja be az internetes böngészőjébe: http://lelet.radiodental.hu/
- A megadott mezőbe másolja be beutaló számát.
- Majd kattintson a „Belépési jelszó igénylése” gombra.
- Az igényelt jelszó, e-mail és/vagy sms formájában érkezik meg Önhöz, mely EGYSZER használatos!
- A kapott jelszót másolja be a megadott mezőbe.
- Majd kattintson a „Belépés” gombra.
Sikertelen belépés esetén, kérjük ismételje meg a teljes folyamatot 10 perc elteltével!
Amennyiben a szolgáltatás igénybevétele során bármilyen problémával találkozik, kérjük hívja Telefonos ügyfélszolgálatunk +36 1 266-3144-es telefonszámát. Kérjük ügyeljen rá, hogy jelszavához és Beutaló számához más ne férhessen hozzá.
Üdvözlettel:
Radio Dental Extra csapata
Dear Patient!
Thank you for honouring our Centre with confidence, we do trust that you will be satisfied with our service.
We would like to inform you that in accordance with a higher-levelled service, we provide personalized Internet-based service for our clients.
The results of your tests are completed.
The results can be reached from Radio Dental Extra Online system.
For the successfull download of the results, please follow the steps below:
IMPORTANT INFORMATION: the process shall not be terminated, the entry is only available on the page where the password was requested!
- Copy the following link to your internet browser: http://lelet.radiodental.hu/
- Copy the number of the referral into the given cell. Your referral number:
- Then click to „Request for entry password” button.
- The requested password will be sent to you via email and/or text message, which password can be used ONCE.
- Copy the received password into the given cell.
- Then click to the „Entry” button.
In case of failed entry, please repeat the whole process after 10 minutes!
In case any problem emerges through the usage of the service, please, call our Customer Service line: +36 1 266-3144. Please, make sure that no other persons have access to your password and Referral number.
Best Regards,
Radio Dental Extra team